25 Ekim 2010 Pazartesi

işte geldim burdayım

Biliyorum bugün Vercelli'ye geleli tam 14 gün oldu ama ay şu oldu da yazamadım ay bu oldu da bilgisayar şeyetti gibi bahanelerle gelmeyeceğim. Her şey güzel, çirkin, iyi, kötü, hoş, zevkli, komik, hoppidik, ciddi, sıradan, inanılmaz, olağanüstü falan...Bir sürü karmaşık duygu yaşıyorum buralarda ama tek bir şey söyle a kadın derseniz mutluyum derim.
Özlüyorum...Bir de olumsuz birkaç şey eklenince daha çok özlüyorum. Korkmayın olumsuz derken çok olağan olumsuzluklardan bahsediyorum bazen çılgına dönebiliyorum ki beni bilirsiniz çılgına dönmek konusunda üstüme yoktur:) Onun dışında çok sevdiğim Pakistanlı arkadaşlarım var. Hayatımda tanıdığım kibar ve centilmen kişileri toplasam yine de onlar kadar olamazlar... Ayku'yu ayrı tutuyorum tabi ki. Aku artık Ayku oldu bu arada:) Aykut da çok yakında. Defne artık telefonda seni çok özledim diyebiliyor. Kuzum.
İtalyanlar aynı Türk geyiğini daha sonra yapacağım. İlk geldiğimde ben İngilizce konuşurken onların anlayıp da İtalyanca cevap vermelerine sinir olmuştum şimdi seviyorum minnoşları.
 

Buraya yazmam çok sık olamayacak sanırım. O kadar güzel yurt yapmışlar her şeyi var ama wireless yok. Olmadığı gibi tek kablo veriyorlar. Ders çalışmayı teşvik etmeye çalışıyorlar sanırım ama böyle işe yaramaz birinin onlara söylemesi gerekiyor. İtalyancayı söktüğüm vakit o kişi ben olacağım. Şimdilik bu kadar oldu. Gece yazmayı seviyorum ama o da mümkün olmuyor.
P.S: Yağmur ve rüzgar Vercelli'yi terk etmez iken ben bu halini de sevdim. Tam sıcak Pakistan çayı* veya kahve alıp film izlenecek gün...Yapacağım zira bir sürü filmim var.

*Kava ya da Cava: İnanılmaz güzel bir yeşil çay. Buono Appetito a me:)
kahve pek güzel ama kızgınım şeker koydukları için. senza zucchero demedik mi ule

1 Ekim 2010 Cuma

Vercelli yolları taştan.

İtalya'ya gitmeme tam 10 gün kaldı. Vercelli diye bir yer varmış o yüzden hayal oldu olmayan yere gidiş maceram. Bildiğiniz bavulumu alıp uçağıma binip gidiyorum bilinene doğru. Benden önce gidenlerle konuştum. Pek eğleniyorlar. Milano moda haftası vs. baya aktif Erasmus gençleri şeklinde paylaştılar aktivitelerini. 3 ay güzel geçecek şüphesiz ama özlemek korkusu tüm vücudumu sardı. Daha önce de özledim. Bu sefer başka bu sefer Defne var. Dün ben İtalya'ya gidiyorum, ama gelicem hemen dedim. Minicik elleriyle tuttuğu tavşanıyla kafasını kaldırdı yüzüme baktı: -Dihme, Ge buraya dedi. Ağlamamak için yutkundum. Ona da bana da çok zor olacak. Tavşan tutan elleri telefona veya pc klavyesine uzanamıyor henüz. Nasıl yapacağız bakalım.

Vercelli-Piazza Cavour


Nişanlandım bu arada. Çocuk da yaparım kariyer de fikri cazip geldi bana. Yok yok abartmayalım nişan sadece bu. Tezim bitsin bakacağız. Demem o ki düğüne daha var. Herkes çok komik ama tepkileri anlıyorum. "Oo İtalya öncesi yüzükleri taktınız iyi taktik" tepkilerinden bahsediyorum. Akıllara böyle bir şey gelmesi normal ama dostlar lütfen beni bilirsiniz bilmiyorsanız da bilin öyle bir durum değil bu. 1 senedir konuşulan bir şeyi icraata dökme hususu sadece. Daha İtalya belli olmadan yani. Neyse ki kulak asmıyoruz, golümüzü atıyoruz, yüzüğümüzü öpüyoruz.

Bu arada çok güzel bir ilişkinin mimarı olmanın verdiği haklı gururla sırıtıyorum bugün. Hani koca kadınlar der ya 3. gözüne kurban olduklarım: Ben sizi rüyamda gördüm. Öyle değil. Bu işte mistik bir olay yok gerçekten. Sadece aklıma geldi, zevzeklik ettim, laflarım her zaman olduğu gibi ağzımda durmadı ve oluverdi. İkisini de çok severim. Birini daha çok:) Onlar mutlu olsun biz daha çok olalım bey diyorum Aku'ya.


1 ay sonra yanıma geleceği için Aku özlemimi derinlere gömdüm. Orada geçireceğimiz güzel zamanı düşünüyorum sadece yoksa aptal duygusallığımla gideceğim son günleri dar ederim. Ağlarım, susmam.

Saçımı kestiriyorum gitmeden. Hemi de kısacık. Korkmayın kökü bende ajdhjsdkjsanxdcksnsk. Benimle arkadaşlığınızı bu lafımdan sonra gözden geçirebilirsiniz. Saçlarımı saklasam mı diye düşünüyorum 6 yaşında saçını ilk defa kestiren küçük kız çocuğu misali. Nasıl kestirsem bilemedim tavsiyelerinizi bekliyorum tam da bu noktada.


Şimdilik hoşçakalın artık Vercelli'den bildireceğim...