13 Aralık 2010 Pazartesi

Zıbank!


> sokaklar o kadar güzel ki burada… süslemeler, vitrin ışıkları, Piazza Cavour’daki Noel ağacı 1 ay öncesinden yerlerini alırken “nasıl bişi olucak yağğ bunların ışığı yanınca” merakım geçen hafta son buldu. Yaşasın Christmas!

> Şişmanladım! Lazanya, pizza ve makarna artık evime sokmayacağım 3 gıda ürünüdür. Saf 3 beyaza karşı daha sempatik duygular besliyorum şu an. Hele bir döneyim de pizzacıların motor lastiğini patlatıcam olum İzmir'de. Çok öfkeliyim.

> Boogie Nights’ı izlemişmiydiniz? Şu an soundtrackini dinliyorum. Vallahi de kalkıp oynarım.

> Ablam arayıp Londra çok güzel dedi. En kısa zamanda bir Londra gezisi için varım diyor!

> Oda arkadaşımın getirdiği Yiğit Özgür ve Uykusuz kitaplarıyla çocuklar gibi şenim 2 gündür. Kahkahalar buradan geliyor gençler. Room A301!

> Bugün düşündüm de gerçekten güzel kadın yoktur az votka vardır bence. Bu keko söylemi doğrulayacağım hiç aklıma gelmezdi amma Torino’da geçirdiğim International Week Event’i sonrasında böyle yahuşuklu İtalyan gençlerinin yanındaki kızları görünce başka bir şey gelmedi aklıma. Töbe. Neyse.

> Aynı eventte 13 (mübalağa ama 20 üstü değil kesin.) yaşında bir çocuğun yanıma usulca yaklaşıp belimden kavrayarak “do u have a girlfriend?” demesini napıcaz peki? Bu bir fantezi miydi yoksa kötü İtalyan İngilizcesi miydi orasını bilemedim.

> Yayın çıkartıyoruz bir hocamızla, yüksek lisans bitmeden bir yayınım olur belki. Ne hoş olur. Akademisyen mi yoksa metin yazarı mı olacağına henüz karar verememiş bu 25 yaşındaki andaval için belki bir dürtü olur. Bugün kendi bölümümü editledim. Bitirince zaferimi bir Efesle kutladım. Ehi. Evet burada Efes var.

> Haydi öpeyim ben o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder