19 Ağustos 2010 Perşembe

Ben en geleneksel blog yazarı olacağım.

Selam ederim herkese ilk günden. Yazıyordum ama kendime ya da yazıyordum fakat internet kullanmayı (kullanmak?) pek sevmem diyen naçizanelerden ziyade daha çok okuyordum, yazıyordum fakat üşeniyordum diyenlerden oldum. Ama işte geldim burdayım... Bir de itiraf etmeliyim ki gerçekten hiçbir zaman internet faresi olamadım. Bu nedenle de geç kalmış olabilirim. Diyeceksiniz ki " heheyt her gün feysbuka girip statü değiştiren sen değil misin?" Hayır dostlar o ben değilim. Şaka şaka benim. Sosyal ağları sevelim bence. Yazdığım statüler genelde isyan, yakarış ve günlük söylemlerim üzerine kısa deyişler olsa da onları da seviyorum. Çok da zamanımı almıyor aslında yazıp çıkıyorum. Bu da bir yalan! İlk günden güven vermeyen olurum genelde ama zamanla durum değişir:) Yalnız şöyle ki ben aynı zamanda bir metin yazarıyım ve yazmam gereken "iş"ler var. Bu konuya daha sonra değiniriz. O sebeple şimdilik sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder