9 Kasım 2010 Salı

şakalar komiklikler

Ben burada pek bir şakacı oldum. Herkesi annem Yunan(Yunanlııı ooo diye atlamayın, doğrusu Yunan, lütfen, mucuk) diye kandırıyorum. Zaten Yunanlara çok benziyorsun filan diyenler oluyor. Zaten Türkler ve Yunanlar benzer demiyorum yalanımın ortaya çıkmasından korkuyorum zira. Nereden esinlendin derseniz, anne tarafı Giritli bir de hiç Türk'e benzemiyorsun edalarına hı hı evet öyle diyorlar demekten çok sıkıldım. Eğlence kattım burada hayatıma fena mı oldu? White lie white lie avutmacası...Bazı cingözler de Yunanlarla Türkler düşman birbirine biz öyle biliyoruz nasıl olmuş bu evlilik bir anlatıver diyor. Aşk diyorum sadece aşk...Bazen drama katıyorum annemin ailesi babamı istememiş kaçmışlar diyorum. Çok heyecanlanıyorlar, seviniyorlar filan. Bazılarına da İrlandalıyım demeyi düşünüyorum. Bu yalanımızda da babamızdan esinlendik değil mi Berna? Babam küçükken ben, öz annemin İrlandalı olduğuna doğar doğmaz beni üvey annemin (Yunan olan) kollarına bıraktığına inandırmıştı. Kızıl ve çilli olmamla ilgili çok tantana döndü ama en bombası gerçekten buydu. Uzun bir süre kendime gelemedim.

Evet. Yalancıyım ve İrlandalıyım.

?

2 yorum:

  1. peki hintli olduguna kac kisiyi inandirabilirsin ? olay benzedigin irklar yalani diil belki de hic alakan olmayan irklarin yalanini soylemek ve inandirmak . olay belki olmak ya da olmamak, belki butun mesela bu merna ?!?
    fazla ders calismanin yan etkisi bunlar he de gec bence

    YanıtlaSil
  2. hintli olduğuma yüzüğü sol elime taktımmıydı alnıma da bir kırmızı nokta kondurdummuydu herkeşleri inandırırım allah seni inandırsın:) seni bekler buralarda deli gönül. olay olup da olmak istememek de olabilir. ben de hastayım susalım mı?:)

    YanıtlaSil